Monday, January 7, 2013

Going vintage....

using Pink Paislee Secret Crush/Portfolio and Heidi Swapp Gold Color Shine.

Vintage is the thing here in Norway, I remember I was at a crop last year where there were only me who didn't make vintage stuff - or even vintage Christmas cards.  Now I am trying it, for the challenge over at Mollys.  I have taken on Vibekes challenge and gone vintage - Pink Paislee style...

Chocking colors from me ????

You should be able to see some Zva Creative bling in there too....



Zva bling used:

8 comments:

  1. It's so beautiful!! You rock the vintage :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg synes jo det er litt spesielt at man fremdeles holder seg kun til vintage i Norge... Ikke min stil, det kan jeg si! Men dette behersker du jo nydelig! :)

    ReplyDelete
  3. Dette greide du også bra! Herlig bilde og nydelig detaljefylt lo!
    Ha en flott uke :o)

    ReplyDelete
  4. WOW!!! Noe så lekkert!! Denne var virkelig flott!!:)
    Herlig vintage:)

    ReplyDelete
  5. Heilt KANONLEKKERT!!!! Dette mestrer du kanonbra!
    Utrolig lekkert og inspirerende!!! ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  6. Urhäftig =) Så olikt din vanliga stil men otroligt flott!

    ReplyDelete
  7. Tusen takk for masse inspirasjon, jeg har scrollet opp og ned i evigeheter og er skikkelig irritert på meg selv for at jeg ikke har oppdaget deg og dine arbeider tidligere.

    Du gir meg masse inspirasjon og jeg kommer garantert tilbake.

    Ha en flott uke!

    ReplyDelete