Sunday, October 14, 2012

Look at you

Jeg var sååå glad da jeg fikk tak i Portfolioserien til Pink Paislee for et par uker siden og papirene passer så bra til sønnens regntøy. Før jeg dro på treff forrige helg tok jeg ungene med ut i hagen for å ta noen bilder etter vi kom hjem fra barnehagen. Creative Scrappers skissen passet så fint til skissen og jeg har brukt en doilies som er svart i utganspunktet, den er ikke mistet som stjernene.

Litt washi fra Freckled Fawn har også kommet med så klart. Airmail og Chevron

7 comments:

  1. Flott som alt annet du lager:) Kjempe masse fin inspirasjon å finne i bloggen din, liker meg på besøk her jeg ;) Og så er du heldig som har små barn nå i denne "digi verdenen", skulle ønske vi hadde digitale kamera da mine barn var små. Blir litt mange "ego-bilder" for tiden hi hi, men gøy det og:)

    ReplyDelete
  2. Such a wonderful layout and an amazing picture!

    ReplyDelete
  3. beautiful!! and i agree with Lilith - totally adorable photo! :)

    ReplyDelete
  4. Gorgeous layout! Love how you turned this sketch into a single photo layout and used the space of the second photo for journaling.

    ReplyDelete
  5. Fabulous layout and the photo is adorable! I really like all those layers!

    ReplyDelete
  6. This is my Favorite so far it's absolutely gorgeous!

    ReplyDelete