Monday, October 24, 2011

Årets siste blomst - Swe scrapbook uke 42

Uke 42 viste vi fine höstfarger på Swe Scrapbook bloggen.

Her ser dere min layout. Jeg har brukt papir fra Cocoa Daisy kitet i oktober. De to silkepapirene er også fra kitet, men det var det som lå pakket oppå kitet for å fylle det ut, men det er alltid så fine farger så de sparar jeg på.  De brune utstansene grenene og "stjerne" er fra bloggcandyen jeg vant på En liten butik. De kommer fra Magnolia.  Det mönstrede papiret er fra Crate paper - Farmhouse. Så har jag grovklipt en stjerne i jute som ligger bak. De store blomstene har jag hatt i maaaange år, men först nå har jeg komme på hvordan jeg skal bruke de. De er jo så store så jeg synes de tar for mye plass hvis de er oppe papirene så nå får de synes lite forsiktigt bare under, så da kan jeg bruke flere.

Christin/Umenorskan: Jag har använt två silkespapper för att få fram lite skrynklig lövkänsla och färgerna. Det ena fotot visar en av förra årets sista maskroser - i oktober.

umenorskan fargutmaning v42


fargtemav42

No comments:

Post a Comment