Monday, May 16, 2011

Tjohoo - jeg vant

Lenge siden det ble noen vinnende bidrag på meg, men i dag vant jeg endelig noe på Skissedillas skisse nummer 111. Det får bli min feiring i morgen, for det skjer ikke mye av nasjonaldagsfeiring her i Umeå...

Topp 3 fra Skissedillaskisse #111


Nok en uke med flotte bidrag er forbi, og heller ikke denne gangen har valget av ukens topp3 vært lett.
I morgen er dagen for is, pølser og hornmusikk. Og jammen er det ikke en på andre siden av grensa, som gikk av med seieren dagen før selveste nasjonalsangen.
LOen er laget av Umenorskan. Jeg elsker de ulike mønstrene, det utrolig herlige bildet, ja hele kombinasjonen! Denne får meg virkelig i godt humør!
 Ikke bare det, jeg ble omtalt som en av ukens kreative sjeler på Scrapping.no med denne layouten
Scratch:
Denne gangen har jeg valgt denne utrolig kule LOen fra Umenorskan. Jeg likte så godt det røffe uttrykket på LOen, sammen med det stemningsfulle bildet.






No comments:

Post a Comment