Thursday, December 30, 2010

Magdas gdt- Parisian Elements layouter og kort

Se meg hos Magdas. 


Her er kan dere se resultatene av min begeistring over Parisian Anthology serien. Her har jeg gjort 2 kort og en layout som gjeste-dt hos Magdas.  Det var skikkelig morsomt å distresse papiret och jeg kan virkelig anbefale de.




Dagen efter jag hade gjort layouten fick jag min förste beställning på kort från jobbet. Hade gett bort några kort tidigare som jag hade gjort till utmaningar, men när jag skulle göra kort till min första beställning bara visste jag att var tvungen att använda samma serie. Korten är gjorde till två tidigare kollegor som numera är pensionärer. Korten uppskattades ganska bra. Kanske får jag skaffa mig en handgjort stämpel nu som jag har gett bort några kort.


Jeg har også laget et rödt kort som finnes her også med Parisian Anthology.



3 comments:

  1. Jättevackra kort alla 3. Jag har köpt pappren men har ej hunnit testa, nu blir jag riktigt sugen

    ReplyDelete
  2. Layouten blev verkligen läcker!
    Du har lyckats knåpa ihop två vackra kort.
    Papperen ser läckra ut...

    ReplyDelete
  3. Gott Nytt pysselår! Grattis till alla DT-uppdrag men vem är förvånad för dem...inte jag iallafall!

    ReplyDelete