Saturday, September 11, 2010

Enda en gladnyhet

Fikk en veldig hyggelig mail.... men den nyheten skal jeg holde litt for meg selv en liten stund til, dette er bare en liten teaser på at det kommer noe... Nå tilbake til shoppingkveld, er for trött til å gjöre annet enn å ligge i sengen med PCen. Et par timer i byen og et par timer i skogen med Troy hvor jeg måtte bäre han gjennom brenneslekratt så behöver kroppen litt horisontal stilling.

Surfer også litt inspirasjon, Da jeg så denne layouten for en uke siden kom jeg på at jeg vil også bruke sånn plast til å ha rundt flasker som man kjöper på taxfree, men det har jeg såklart ikke spart på (eller jeg ville spart på det, men det er en annen her hjemme som kaster sånn med en gang...) (Her er siden til kreatören av layouten)

En annen layout som jeg også la merke til med en gang jeg så den er denne:  Link til hennes blogg.

Var derfor i byen og handlet litt grovt vevstoff i dag (sånt som man ofte bruker i barnehager/dagis) for å lime ting og sånt på). Jeg har visst tydeligvis sett det samme som de på SKissedilla, for det var de to layoutene som har vunnet de siste to utfordringene.

No comments:

Post a Comment