Saturday, August 14, 2010

Stellas

I dag vises mitt bidrag i Stellasbloggen, så da kan nok sikkert bidraget vises her.

Umenorskans


Hva har jeg så brukt av produkter på denne siden.
Bo Bunny Press - Grease Monkey Collection - Rub Ons - Gearhead 
Deja Views - C-Thru - Little Yellow Bicycle - Generation Z Collection - Metal Gear. Dette er brads, men jeg satte de bare fast med gluedots
Hrar också brukt litt ulike mister i turkis, og den som aner noen svake ruter bak bilde så har jeg hatt en rutenett (som vi har brukt til å sette under taket for å hindre at fuglene skal lage rede der....)
Tittelen er laget i gul foam stanset ut med Licence plate alfabetet og undertittelen er Dymo.
Papirene som er brukt er: Travel fra American Crafts  Sprinkler fra October Afternoon og så et eldre papir fra My Minds Eye som heter Diagonal Stripes You and Me serien som er i Magnolia serien. Innviklet system My Minds Eye har......  Til slutt litt egenrullet wellpapp fra Kraft cardstock.

Bildet er tatt i sommer når jeg satte Troy i bilen for at vi skulle kjöre sörover til Danmark. Her hadde vi 150 mil foran oss i bil på vei til Danmark.  Kan si at barna klarte seg veldig bra i bilen. Veldig lite klaging, noe som betydde at jeg ikke behövde å sitte bak mellom to barneseter så lenge.

1 comment: