Tuesday, May 11, 2010

Spent - kanskje er det mine forsvunne pakker

I dag kom en en lapp i posten om att det er to store brev som venter meg på posten. Jeg har aldri sett den type lapp för og det er jo to store brev som har forsvunnet. Vanlgivis står det etter avinummer som scannes man får, men denne gangen er det ikke noe sånt.  Bare T kan komme seg hjem så jeg kan dra og hente pakkene. 
Drömmer om at det er mitt Nook kit og mine Stellas gevinster. T tok med seg en avi i morges, det regner jeg med er maikitet fra Nook, så kanskje får jeg for to måneder samtidigt.   Er i hvertfall veldig spent. 

Men det kan også väre pakke som mamma har sent fra Norge med 17 mai ting, når jeg tenker litt etter også...  Nå som jeg ble så oppspilt så slår deg meg at jeg også kan blir litt skuffet.

No comments:

Post a Comment